top of page

קצת על שקיות נייר איכותיות

שקית נייר איכותית - איך היא תעזור לעסק שלי?

 

שאלה מצוינת - לגור פרינט התשובות!

בשני העשורים האחרונים, עם כניסת האינטרנט לרוב משקי הבית ובעיקר לכיסו של הצרכן הממוצע, תפיסות השיווק התפתחו משמעותית. התובנה העיקרית של מחקרים רבים שנעשו בתחום בשנים האחרונות היא שזמן הקשב של הצרכן הממוצע הצטמטצם בצורה ניכרת.

 

הצרכן הממוצע ניזון ממסרים קצרים ובולטים - מסרים שמשאירים עליו רושם רב - והכי חשוב - בזמן קצר!

 

לחיות בעולם של מותגים

כפועל יוצא, אנחנו בעלי העסקים נותרנו עם חלון זמן קצר מאוד בכדי לתפוס את העיניים ואת הקשב של הלקוח הפוטנציאלי.

אנחנו חיים בעולם של מותגים. רוב החברות בעולם ובכללן גם חנויות קמעונאים רבות, הבינו את החשיבות של לוגו ושל עבודת מיתוג יסודית - כפי שהוא מתבטא בשורת הרווח של העסק שלהם.

לכן כבעלי עסקים אנחנו רוצים שהעסק שלנו יחשף לכמה שיותר צרכנים - כמה שיותר זוגות עיניים.

ככל שתהיו נוכחים בעולמם של הלקוחות שלכם - כאשר הם מחוץ לחנות שלכם, כך תגבירו את הסיכוי שלהם לחזור אליכם ולבצע רכישות נוספות.

 

שקית נייר לעסק - הפרסומת שעובדת בשבילך 24/7

כשחושבים על כך לעומק, שקית נייר איכותית לחנות שלכם - המוצר הפשוט והטריויאלי הזה - עושה הרבה יותר מאשר לשמור על המוצר או לשמש כ'תיק' לסחיבתו מהחנות הביתה:

  • שקית הנייר הולכת עם הלקוח ברחוב - בדרך הביתה, בה הוא חולף על פני עשרות / מאות אנשים.

  • שקית נייר איכותית ומעוצבת בקפידה נותנת ללקוח שנושא אותה תחושה של שייכות לדבר גדול ואיכותי - מעלה את הערך העצמי של הלקוח בעיניי עצמו ובעיניי סביבתו.

  • ברוב מוחלט של משקי הבית בישראל ובעולם - היא יושבת אצל הלקוח בבית תקופה ארוכה לאחר הקניה ומשמשת אותו לפעולות שונות ומגוונות.

 

למעשה מדובר בפרסומת חיה ש'הוחדרה' לידי הלקוחות שלכם ולתוך בתיהם, בהסכמה והכי חשוב - בעלות מינמלית!

 

שחקן מרכזי בעסק שלכם

עכשיו, כשידועה לכם נקודת הפתיחה החשובה הזאת, מכאן ברור שכדי למקסם את התועלת משקית הנייר, עלינו להפסיק להתייחס אליה כמוצר-עזר ולהתחיל לתת לה את הבמה כאחת השחקניות המרכזיות בעסק שלנו.

אז אחרי כל ההקדמה, על מה חשוב להקפיד בבואכם לייצר שקית נייר איכותית לעסק שלכם?

 

  • תכנון מקדים - לאיזה צורך השקית תשמש? מה המשקל הממוצע / מקסימלי של המוצרים שיוכנסו לתוכה? האם יש צורך במספר גדלים?   - ועוד...

  • בחירת חומרים ועיצוב השקית - בהתאם לשאלות התכנון המקדים ובהתאם לתקציב שלכם. האם יש צורך בחומרים עבים ועמידים? האם תספיק לנו שקית נייר דקה וקלילה? אילו ידיות נבחר לשקית הנייר שנעצב?

  • עיצוב גרפי - העיצוב לרוב הוא פועל יוצא של תחום העיסוק שלכם. מי קהל היעד שלכם? האם אתם מוכרים מוצרי יום יום או מוצרים יוקרתיים? האם יש לכם לוגו וכללי מיתוג לעסק שלכם?
    גם אם יש לכם מעצבים גרפים מנוסים, לא תמיד יהיה להם ניסיון בתחום שקיות הנייר - לכן חשוב לבחור יצרן שידע לייעץ לכם בין אם תבחרו בו לעצב ובין אם תבחרו לעצב בעצמכם.

  • התאמה מלאה לצרכים - האם בחרתם מוצר שבאמת משרת אתכם ואת העסק שלכם? או שהתפשרתם בדרך בגלל מחיר / לוח זמנים צפוף /קשיים לוגיסטיים /  יצרן לא מנוסה...

 

השורה התחתונה

יש המון שאלות שצריך לתת עליהן את הדעת, לכן חשוב לבחור ביצרן שקיות מנוסה ומקצועי שידע להתאים את המוצר המדויק ביותר לעסק שלכם ולפי הדרישות שלכם.

בגור פרינט אנחנו מציעים קורת גג אחת שתלווה אתכם משיחת הטלפון הראשונה דרך בחינת הסקיצות ועד המוצר המוגמר אצלכם בבית העסק.

גור פרינט תדע להציע לכם פתרונות חכמים, איכותיים ויעילים - תוך מחשבה על העסק שלכם ושלכם בלבד.

יתרה מכך - כל רעיון שיש לכם, כל 'שיגעון' שקפץ לכם לראש בתוך חלום באמצע הלילה… אנחנו נוכל לקחת את החלום הזה ולהפוך אות למציאות.

התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לייעץ לכם בסבלנות ובמקצועיות כדי לחשוב יחד על המוצר הטוב ביותר בשביל העסק שלכם.

היכנסו לעמוד המוצרים שלנו בכדי להתרשם מהמגוון הרחב שיצרנו עד כה וכמו כן מכמות הלקוחות שלנו מתחומים שונים ומגוונים.

 

תתקשרו ונשמח לענות על כל שאלה!

03-5188884

bottom of page